Tarieven

Wilt u weten wat een behandeling kost en of deze door uw zorgverzekeraar vergoed wordt? Lees onderstaande informatie goed door. Mocht u vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen.

Intake en onderzoek

Het behandeltraject begint met een intake en bevat ook de eerste behandeling. Op basis van de intake en de eerste behandeling kunt u zelf ervaren wat deze therapie voor u kan betekenen. Ook zal De Pijn Fysio na de intake een advies en prognose geven over de te verwachten resultaten en het verdere verloop van het behandeltraject.

• Intake: 85 euro
  • Duur: 60 minuten

Vervolgafspraak

Het aantal benodigde behandelingen varieert afhankelijk van de duur, intensiteit en complexiteit van uw klachten. Gemiddeld zijn er vijf tot zes behandelingen nodig. Sommige pijnklachten kunnen soms zelfs al in één of twee behandeling een pijnvrij resultaat geven. U kunt de behandeltrajecthulp invullen voor een indicatie over het te verwachten behandeltraject.

• Vervolgafspraak: 70 euro
  • Duur: 30 minuten
  • Frequentie: gemiddeld om de twee tot drie weken

Verzekering

Een behandeling bij De Pijn Fysio valt onder fysiotherapie. Bent u aanvullend verzekerd voor fysiotherapie en vraagt u zich af of een behandeling bij De Pijn Fysio vergoed wordt? In de meeste gevallen wordt ongeveer 20 tot 30 euro van de behandeling vergoed door uw zorgverzekaar. Dit verschilt per pakket en per verzekeraar, vraag dit dus goed na bij uw zorgverzekeraar. Een volledige vergoeding is helaas niet mogelijk. Dit komt doordat De Pijn Fysio geen contracten heeft met de zorgverzekeraars. Hierdoor is de kwaliteit van de behandeling hoger en is er meer tijd voor u in plaats voor de vele administratieve eisen van de zorgverzekaars.

declareren

Als u aanvullend verzekerd bent voor fysiotherapie, dan kunt u de factuur van de behandeling indienen bij uw zorgverzekeraar. Er zit veel verschil in de hoogte van de vergoeding, mocht u zich goed willen verzekeren voor ongecontracteerde zorg, dan kunt u contact met ons opnemen.